maandag 27 januari 2014

Een winterafsluiter

De winter is nog niet goed begonnen of ik kap er al mee. Er liggen té veel zomerse, vrolijke stofjes en dito patronen naar mij te lonken. Vorige week signaleerde de Zus dat nichtje Maartje vanaf nu geen afdankertjes meer kan doordragen van grote zus Miep. Het feit dat ze in een ander seizoen geboren zijn begint nu blijkbaar door te wegen. Bij deze sluit ik de wintercollectie definitief af!

Ik bezorgde nichtje Miep nog een laatste overgooier in ribfluweel om de nakende winter te overbruggen.






Rode ribfluweel: De Stoffenkamer
Blauwe hertenstof: Stoffenspektakel

6 opmerkingen:

  1. heel mooi en schattig!!proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n mooie hertenkleedjes maken de winter nochtans een stuk zachter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi !! die strikjes en kol maken het leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, helemaal mijn ding!! Ik ga denk ik hier jouw ideetje van de zakjes stelen (als je het niet erg vindt). Ben momenteel ook bezig aan een overgooier en dit is gewoon perfect om dat jurkje dat tikkeltje meer te geven. Thanx voor de inspiratie!!!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs haar beker past bij de outfit!

    BeantwoordenVerwijderen