zondag 15 juni 2014

Feest!

Afgelopen dinsdag mocht ik mijn nieuw neefje Oliver verwelkomen! Nu ben ik tweevoudig meter en loopt er op familiefeestjes zesvoudig klein grut rond.

De familie breidt uit en de feestjes dikken maar aan. Dit leek me een goede reden om Miep eens van een feestjurk te voorzien. Ik vroeg geen advies aan de Zus maar deed gewoon mijn goesting. Mijn succesformule om bij Miep te scoren: een zwierige cirkelrok, een strik en rrrrroze.










Patroon: Tinny dress
Roze gabardine: sjiekebiele

4 opmerkingen:

  1. Tante Pharilde16 juni 2014 om 07:23

    ze ziet er HELEMAAL als een Tiny uit !!! Prachtig gedaan Femke! en wat een leuke fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die oranje strook erbij is geweldig!
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kleedje,model is heel leuk om dragen en de kleuren zijn ook heel vrolijk,met zo n kleedje is je dag supergeslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Fijn detail, dat strikje!

    BeantwoordenVerwijderen