dinsdag 2 juli 2013

Gestrikt!

Ik beken. Ik ben zwaar verslaafd aan strikjes. Het is alsof de kledingstukken met strikjes naar mij komen toegevlogen als ik ga shoppen. Nu ik ook voor mezelf kleren kan maken wordt het wel érg verleidelijk om niet aan elk project een strikje (of twee!) toe te voegen.

Miep kon wel nog een jeanskleedje gebruiken. Voor de modelkeuze kreeg ik carte blanche. Lang moest ik niet zoeken naar een patroon naar mijn smaak!





Jeansstof: stoffen.net
Patroon: Kleedje "Leila" uit het boek Zelfgemaakte kleertjes
Bloemvormige knoopjes: veritas

6 opmerkingen:

  1. Ik zie ook graag strikjes ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er een heel handig kleedje uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Roque Madame,

    Echt een prachtig kleedje dat je maakte! Heel leuk gedaan met de rode accentjes.

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat snoezig met zo'n stoer stofje een mooi rood strikje op het jurkje te zetten.

    Ze is er maar wat blij mee :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je geeft me inspiratie voor het volgende kleedje van mijn dochter!!

    Je dochter staat er prachtig mee!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu nog een wit kolleke en ze is klaar voor de receptie van Quatorze Juillet !

    Roosje

    BeantwoordenVerwijderen