zaterdag 7 december 2013

Eenvoud siert

De laatste tijd doe ik mijn naam "Roque Madame" niet bepaald een eer aan. Mijn voorkeur begint meer en meer uit te gaan naar kinderkledij. De nichtjes staan nu eenmaal met alles goed met hun rechte lijfjes. Als ik iets voor de nichtjes maak heb ik het gevoel alsof ik een muntstukje steek in een "altijd prijs"-sjiekenbak.

Op tijd en stond word ik door de Zus dan toch tot volwassen kledij aangemaand. Ze kon wel een simpele jeansrok gebruiken. Geen kleuraccentjes of figuurtjes maar een effen plooirok in een donker jeans. Tot mijn verbazing had ik ook hiermee prijs!







Jeansstof: Stoffen Artevelde Gent
Patroon: Allemaal rokjes, Madame Zsazsa

4 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van de "rechte sjiekenbak" prijzen. Hoewel dees toch een schoon rokje is zunne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel praktish,je kan zoiets hele dagen dragen!!Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan en flatterend! bravo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. praktisch,kan je altijd dragen!,zoals anoniemtje zegt!!!

    BeantwoordenVerwijderen